طراحی وب سایت فروش بلیط پرواز، قطار، اتوبوس، رزرو هتل و تور گروه آژانس های هواپیمایی جیمبو

jimbo 24

طراحی وب سایت جیمبو 24

وب سایت جیمبو 24 به صورتی کاملا پویا و مطابق سلیقه ایرانی بر اساس استانداردهای UX توسط تیم کج آرت طراحی و پیاده سازی شد. وب سایت جیمبو کاملا واکنشگرا (ریسپانسیو) بوده و در تمامی دستگاه ها از جمله موبایل، تبلت و انواع مختلف کامپیوتر و لپتاپ نمایش بهینه دارد. در طراحی این وب سایت از نکنولوژی bootstrap استفاده شده است که تماماً مراحل طراحی و کد نویسی توسط تیم کج آرت انجام گردید.

سیستم خرید و استرداد آنلاین بلیط هواپیما

مراحل بررسی قیمت لحظه ای بلیط ها و خرید و استرداد بلیط هواپیما از ایرلاین های مختلف داخلی و بین المللی در جیمبو 24 تماماً به صورت آنلاین و خودکار انجام می شود. نمایش قیمت لحظه ای ایرلاین های مختلف در روزهای مختلف و نمایش پایین ترین قیمتها استرداد بلیط ها بر اساس نوع و کلاس بلیط به صورت آنلاین محاسبه و انجام میشود. این موارد از طریق ارتباط با API های مختلف بررسی و انجام میشود که تمامی این مراحل توسط تیم برنامه نویسی کج آرت کاملا بهینه سازی و طراحی گردید.

سیستم خرید و استرداد آنلاین بلیط اتوبوس و قطار

مراحل بررسی قیمت لحظه ای بلیط ها و خرید و استرداد بلیط اتوبوس و قطار از شرکت های مختلف داخلی نیز مانند پرواز به صورت آنلاین و خودکار انجام می شود. نمایش قیمت لحظه ای شرکت های مختلف، نوع اتوبوس یا واگن و تعداد صندلی خالی در روزهای مختلف و نمایش پایین ترین قیمتها استرداد بلیط ها بر اساس سیاست های هر شرکت به صورت آنلاین محاسبه و انجام می شود. امکان انتخاب صندلی اتوبوس بر اساس نوع اتوبوس و صندلی های خالی و بر اساس جنسیت نیز به صورت آنلاین در هنگام خرید از جیمبو 24 انجام می شود. این موارد نیز از طریق ارتباط با API های مختلف بررسی و انجام میشود که تمامی این مراحل توسط تیم برنامه نویسی کج آرت کاملا بهینه سازی و طراحی گردید.

سیستم رزرو و استرداد آنلاین هتل و تور

مدیریت این بخش توسط اپراتورها انجام میگردد و صرفا مراحل فروش و رزرو هتل و تور به صورت آنلاین انجام میگردد، هرچند این بخش نیز امکان ارتباط با API سایر سایت های رزرو هتل و تور را دارا می باشد. تورها و هتل ها به همراه جزئیات و تصاویر آنها، ظرفیت کل و… توسط اپراتور در سیستم ثبت و موتور جستجوی سایت در بین تورها و هتل ها جستجو و بهترین نتایج را به کاربر ارائه می نماید. امکان رزرو و صدور ووچر هتل به صورت آنلاین در سیستم جبمبو 24 پیاده سازی شده و فروش ها بر اساس ظرفیت کل انجام می گردد به این شکل که به ازای هر فروش از ظرفیت باقی مانده کاسته می شود. این بخش نیز تماماً توسط تیم طراحی وب سایت کج آرت طراحی و کدنویسی گردید.

سیستم صدور وایت لیبل و API جهت راه اندازی وب سایت آژانس مسافرتی

امکان شگفت انگیز دیگری که در وب سایت جیمبو 24 وجود دارد امکان ارائه وایت لیبل و API به سایر آژانس های مسافرتی می باشد.

با این قابلیت کلیه آژانس های مسافرتی سطح کشور و یا اشخاص حقیقی و حقوقی دیگر این امکان را دارند که با خرید وایت لیبل این سیستم سایت آژانس مسافرتی خود را با تمامی امکاناتی که در بالا ذکر شد ساخته و با نام و برند خود اقدام به ارائه کلیه خدمات فوق نمایند.

در این صورت سایر افرادی که قصد ساخت چنین وب سایتی را دارند فقط با پرداخت هزینه ای اندک و شارژ پنل خود میتوانند اقدام به ارائه خدمات در دامنه اختصاصی خود و تحت لیبل خود کنند و همچنین درگاه بانکی خود را برای این سیستم تعریف کنند.

کلیه پردازش های این بخش توسط سرور مرکزی انجام شده ولی مبالغ به حساب نماینده دارای وایت لیبل واریز میگردد.

نمونه کارهای مشابه