شرکت پخش مواد غذایی نوین تجارت دیار

شرکت پخش مواد غذایی نوین تجارت دیار یک شرکت پخش مواد غذایی در مشهد می باشد که رسالت آن رساندن مواد غذایی تازه و با کیفیت به فروشگاه ها، رستوران ها، هتل ها و سازمان های مشهد و استان خراسان می باشد.

نوین فود با تجربه 12 ساله خود برترین برندهای مواد غذایی را ارائه می نماید.

شرکت پخش نوین

شرکت پخش نوین پخش مواد غذایی مشهد

 

پخش لبنیات مشهد

قدیمی ترین محصول پخش نوین، لبنیات می باشد. این محصولات از ابتدای شروع فعالیت پخش نوین در سبد کالایی آن موجود بوده به صورتی که خیلی از فعالان حوزه غذا پخش نوین را به عنوان پخش لبنیات مشهد شناخته اند.

فعالیت های لبنی نوین پخش به شرح زیر است.

پخش پنیر پیتزا مشهد، پخش شیر تازه مشهد، پخش ماست مشهد، پخش پنیر مشهد، پخش دیپ پنیر مشهد، پخش پنیر ورقه ای مشهد

همچنین پخش نوین تجارت با برترین برندهای فعال در حوزه لبنیات همکاری دارد و نماینده انحصاری و تنها پخش کالین مشهد و پخش دیار مشهد می باشد.

پخش کالین مشهد

محصولات خاص لبنی کالین در سراسر کشور محبوبیت خاصی را دارا هستند و پخش نوین به عنوان تنها نماینده کالین در مشهد محصولات این برند از قبیل دیپ پنیر چدار، دیپ پنیر ناچو، پنیر امنتالر و سایر پنیر های طبیعی، پنیر پستو، پنیر پارمزان، پنیر پیتزا کالین، پنیر ورقه ای،  پنیر گودا، خامه کالین و… را تامین و توزیع می نماید.

پخش تخم مرغ مشهد

یکی دیگر از محصولات تازه پخش مواد غذایی مشهد (نوین پخش)، تخم مرغ تازه می باشد. پخش نوین به عنوان پخش تخم مرغ مشهد نیز فعالیت دارد و تخم مرغ روز را به صورت تازه به فروشگاه های سطح استان خراسان ارائه می نماید.

پخش نوین نماینده رسمی تخم مرغ فجر طلایی می باشد و محصولات این شرکت را در تمامی فروشگاه ها، رستوران ها، فست فود ها، هتل ها و سازمان ها توزیع می نماید.

پخش محصولات پروتئینی مشهد

یکی دیگر از محصولات پخش نوین، محصولات پروتئینی می باشد. محصولات پروتئینی با کیفیت بالا از برترین برند ها در سبد کالایی پخش نوین موجود می باشد.

فعالیت های پروتئینی نوین پخش به شرح زیر است.

پخش سوسیس مشهد، پخش کالباس مشهد، پخش پپرونی مشهد، پخش فرآورده های گوشتی مشهد

نوین پخش با برترین برند های حوزه محصولات پروتئینی همکاری دارد و نماینده انحصاری پخش ماسیس مشهد می باشد.

پخش ماسیس مشهد

شرکت ماسیس به محصولات پروتئینی با کیفیت شهرت دارد. شرکت پخش مواد غذایی نوین به عنوان تنها نماینده پخش ماسیس در مشهد، محصولات پروتئینی این شرکت از قبیل، انواع سوسیس و کالباس، انواع ژامبون، گوشت های فرآوری شده، سس ماسیس، سس کچاپ، سس مایونز، سس فرانسوی و… را در سراسر استان خراسان توزیع می نماید.

پخش سس مشهد

گروه کالایی دیگر پخش نوین، سس ها هستند. پخش نوین به عنوان پخش سس مشهد، سس های متنوع در طعم ها و بسته بندی های مختلف را پوشش میدهد.

از سس های تکنفره تا سس های خانواده و سس های فله رستورانی در طعم های مختلف در نوین تجارت موجود می باشد.

سس با کیفیت و خوش طعم میتواند به هر غذایی عطر و طعم مناسب را ببخشید از همین رو پخش نوین با برترین برندهای سس از جمله سس ماسیس همکاری می نماید.

نمونه کارهای مشابه